Beni Takip Edin @ozlemsblog

cushion etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
cushion etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Ağustos 2016 Çarşamba

L'oreal Paris Nude Magique Cushion Fondöten | 06 Rose Beige

Ağustos 24, 2016 0 Comments
Herkese merhabalar.
Kore kozmetik markalarının yıllardır ürettikleri likit sünger teknolojili cushion fondötenler, geçtiğimiz sene Lancome ile, 4-5 ay önce de fiyat olarak daha ulaşılabilir olan L'oreal Paris ile hayatımıza girmiş oldu. İlk çıktığı andan itibaren pembeli lilalı albenili ambalajıyla gel beni al diye bağırıyordu adeta:) Kızım sen karma ciltlisin, bu sana uymaz, etme eyleme desem de nisan ayıydı sanırım, o zamanki indirim döneminde ben de L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondötenden almış bulundum artık.

Tabii ürün yeni çıktığından stantlarda tester filan yoktu, ambalajın üzerindeki renklere göre bi seçimde bulunmam gerekiyordu. Baya bir ikilemde kalmıştım hangisini alsam diye. Sarı alt tonlu olduğumu biliyorum, daha önce infalliable serisindeki vanilla rengini almış ve hayal kırıklığına uğramıştım, çok açık kalmıştı cildimde, o yüzden bu seride herkesin tercih ettiği 03 vanilla'yı alamazdım. İnternetten renklerine filan iyice baktım 06 Rose Beige olsun dedim, ama anladım ki yine yanılmışım aslında 07 Golden Beige daha iyi bir tercih olabilirdi:)) Anlayacağınız fondöten rengi belirleme konusunda acayip beceriksizim..Neyse lafı uzatmiyim, madem aldık kullanalım bari dedik:))

Bu fondöten de Kore'de üretilmiş, 12 aylık raf ömrü var, 14,6grlık ürün içeriyor ve 29 spf gibi oldukça yüksek bir spf oranı var. 01 porcelain, 03 vanilla, 04 rose vanilla, 06 rose beige, 07 golden beige, 09 beige ve 11 golden amber olmak üzere 7 rengi mevcut. 


Ürünün ambalajı cidden çok cici tasarlanmış. Kapağını kaldırdığınız zaman ince sünger aplikatörü ve aynası çıkıyor karşınıza. Aplikatörü kaldırdığınız zaman altında bir kapak var onu da kaldırınca koruma bandı görüyoruz. Bu koruma bandını çıkarıp atmamak gerekiyor. Her kullanım sonrasında tekrar kapatmak gerekiyormuş, çünkü ıslak olan fondötenimiz kuruyabilirmiş. 

Neyse nihayetinde o bandı da kaldırınca fondötene bulanmış olan ıslak sünger çıkıyor karşımıza, tabii altında da fondöten var. Sonunda çok değerli bir hazineye ulaşmış gibi hissediyoruz kendimizi :)))

L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondöten Dewy Glow yani adından da anlaşılacağı üzere cilde nemli bir görüntü verip, cildi aydınlık ve canlı göstermeyi vaat ediyor.

Oldukça ince yapılı, kapatıcılığı yok denecek kadar az.  Kendi sünger aplikatörü hiç bir halta yaramıyor çok sert, o yüzden makyaj fırçasıyla uyguluyorum ben. Nemli makyaj süngeriyle de uygulanabilir. 

06 Rose Beige rengi pembe alt tonlu olduğu için sarı alt tonlu ciltlere pek uygun bir renk değil. Görüldüğü gibi bb krem kadar bile yoğunluğu yok, kapatıcılığının az olduğunu tahmin edebilmek de zor değil.



Cushion fondötenler nemli bitişli olduğu için kuru/normal ciltler için çok daha uygun. Karma ciltliler pudrayla sabitleyebilirler ama parlama gün içinde rahatsız edebilir yine de. Yağlı ciltliler zaten uzak dursun:)

Karma ciltlerde ürünün pek kalıcılığı da yok. 3-4 saat sonra yok oluyor.  İçerik bölümünü de ekliyim, belki merak edenler olabilir.

Kısacası L'oreal Paris Nude Magique Cushion fondöten ambalajıyla filan oldukça şeker ama benim bir daha alıp kullanacağım bir fondöten değil malesef. İndirimsiz fiyatının 50 küsür tl olduğu düşünülürse, o kadar para vermeye değeceğini sanmıyorum. Ben indirim zamanı 32tl'ye almıştım. 



Yani demem o ki, kuru/normal ciltliyim, yüzümde fondöten yok gibi dursun, cildim hafif nemli, aydınlık görünsün diyorsanız bu ürünü indirim zamanlarında tercih edebilirsiniz.

Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog