Beni Takip Edin @ozlemsblog

12 Mart 2016 Cumartesi

Hijyende Tek Hareket Vissmate!

Mart 12, 2016 0 Comments
Herkese merhabalar. 
Bugün kozmetik dışında bir konudan bahsetmek istiyorum sizlere, temizliiik:) Tıpkı kozmetik ürünleri gibi evimde kullandığım temizlik ürünlerinde de seçici davranıyorum. Bulaşık deterjanından tutun, sünger, bez, çamaşır suyu vb. hepsinde kalite arıyorum. Kullandığım ürünleri de kolay kolay değiştirmiyorum. Muadil ürünlere pek şans veremiyorum.

Senelerdir kullandığım ve güvendiğim çamaşır suyuna rakip bir marka olan Vissmate bizlere merhaba dedi geçtiğimiz aylarda. Ürünlerinin kalitesini ve gücünü keşfetmemiz için 4 farklı ürün seçeneğinden oluşan bir paket göndermişlerdi bana da. Zaten sosyal medyada bol bol rastlamışsınızdır. 

Yeni ürünler denemeyi seviyorum tabii ki, ama dediğim gibi alışkanlıklarım benim için önemli, kolay kolay vazgeçemiyorum beğendiğim ürünlerden. Vissmate beklentimi karşılayacak mı diye düşünerek ürünleri denemeye başladım, bir kaç aydır da kullanıyorum artık yorumlama vakti gelmişti:) Bu arada söylemeden edemicem, ürünler gelir gelmez 1-2 gün içinde ürün deneyimi yazanları pek samimi bulmuyorum. Bu sadece Vissmate'le ilgili değil, kozmetik vs. için de geçerli. Yani bunun için bir süreç gerekiyor bence. Şampuanı bile ertesi gün yazanlar var, pess diyorum:) Neyse konumuza dönelim.

 Yoğun kıvamlı çamaşır sularını daha kullanışlı buluyorum. Bir damlası bile bazen yeterli olabiliyor. Vissmate de ultra yoğun kıvamlı olarak üretilmiş, 1 şişesi 8 şişe kıvamsız çamaşır suyuna eş değermiş. Bu da çok ekonomik olduğu anlamına geliyor.


Çamaşır sularında koku unsuru da çok önemli. Bazılarının kokuları hem kullanım esnasında hem de sonrasında insanı ciddi anlamda rahatsız edecek hale getirebiliyor. Vissmate'in kokusu çok baskın değil, yani illa ki çamaşır suyu kokusunu alıyorum ama rahatsız edici boyutta değil. Mesela ben bulaşık yıkarken de mutlaka 1-2 damla çamaşır suyu ekliyorum yıkama suyuna. Özellikle yumurta, balık kokusu gibi kötü kokuları bastırmak için bu yöntemi uyguluyorum. Kimileri çamaşır suyunu bulaşık yıkarken kullanma konusunda çekimser davranıyor, ama benim içim o şekilde rahat ediyor, tam temizlik istiyorum napiyim:) 

Banyo, tuvalet temizliğinde de Vissmate'in etkisini beğendim. Klozete ve lavabolara döktüğüm zaman çok yoğun kıvamlı olduğu için akıp gitmiyor, yüzeye iyice tutunuyor, böylece etkisi de daha uzun süreli olabiliyor. Temizleme konusunda da performansını beğendim.

Yer temizliği yaparken de yüzey temizleme suyunun içine 2-3 damla Vissmate mutlaka ekliyorum. 4 farklı kokusu var. Deniz ferahlığı, Çiçek bahçesi, Çam ormanları ve Limon gücü. Deniz ferahlığını banyo temizliğinde, limon gücünü mutfakta, çiçek bahçesi ve çam ormanlarını da yüzey temizlemede kullanıyorum. Güzel ferah kokuları var ama çok belirgin kokular değil, çamaşır suyu sonuçta bunlar:) Ben banyo ve mutfak için ayrı çamaşır suyu alıyorum, 2 çeşit yeterli oluyor, koku tercihlerimi de ona göre yapıyorum.

 

Vissmate çamaşır suyu da yine rakip ürün gibi 810grlık ambalajda satılıyor. 2160gr ve 4kglık seçenekleri de varmış. Vissmate bu ürünleri yolladığında, acaba beğenirsem kolayca ulaşabilecek miyim ürünlere diye düşünürken Tekirdağ'da her zaman alışveriş yaptığım yerel markete gittiğimde Vissmate çamaşır sularına rastlayınca mutlu olmuştum. Hatta fiyat açısından da diğer markaya göre daha avantajlı olduğu için kasada müşterilere gösteriliyordu, yaşlı bir teyzeye önerdim ben kullanıyorum memnunun diyince almıştı o da, inşallah memnun kalmıştır:)) 

Ben daha uygun fiyatlı ve performans olarak da iyi bir ürün bulmuşken artık Vissmate'le devam etmeyi düşünüyorum yoluma. Ayrıca internet sitesinde de güzel temizlik önerileri var göz atabilirsiniz.

Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

11 Mart 2016 Cuma

Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss Nude Ruj / 45 - 48

Mart 11, 2016 0 Comments
Herkese merhabalar.
Geçtiğimiz yaz Rimmel London Kate Moss Nude koleksiyonunu çıkarttığında ilk günden Watsons'a gidip bir nude sever olarak bu rujların renklerini swatchladığımı hatırlıyorum. Elimde benzer tonlar olduğundan olsa gerek almadan çıkmıştım mağazadan. Sonrasında her indirim döneminde gözüm ve ellerim bu rujlara kayardı ama iç sesim"bak evde bu renk rujun var, alma, alma" diye engelliyordu beni. Velhasıl kelam sonunda ben kazandım ve koleksiyondan 2 rengi aldım son indirimlerde:)


 Kahve-pembe tonlarında 45 numarayı ve en koyu renk olan 48 numarayı tercih ettim.

Öncelikle söylemeliyim ki rujların yapıları yumuşacık. Son zamanlarda likit mat ya da normal mat rujlar sürmekten kremsi rujlara ne kadar hasret kaldığımı fark ettim, aldığım günden beri elim hep bunlara gidiyor:)


Herkes için bir nude vardır mottosuyla yola çıkılarak üretilen koleksiyonda açıktan koyuya doğru renksiz balm şeklinde olan 01 Clear ve 40- 42-43-45-48 numaralı renkler bulunuyor.

8 saate kadar kalıcılık iddiası var ama bu tarz kremsi yapılı rujların o kadar dayanmadığını, gün içinde mutlaka tazeleme gerektirdiğini hepimiz biliyoruz.

Nude rujlarda renk seçimini yaparken dudak rengimizi de göz önünde bulundurmamız gerekiyor. Çok açık renkli olan nudelar dudak renginiz koyu ise sizi soluk gösterebilir yani tabiri caizse ölü gibi :)
Dudak renginiz açıksa pek sıkıntı yaşamazsınız.

Gelelim rujların renklerine. Yazımın başında da bahsettiğim gibi 45 pembe alt tonlu bir nude. Kahveye de çalıyor rengi ama pembelik biraz daha baskın. Bende dudak rengimden bir kaç ton koyu gibi duruyor, o yüzden günlük makyajlarımda severek kullanıyorum. 48 numara ise bu nasıl bir nude renk dedirten cinsten bir ruj, sanırım siyahiler düşünülerek üretilmiş:)) Bu tarz koyu kahveler bu kış oldukça modaydı, ben bu ruju almakta biraz geç kaldım sanırım ama olsun kullanacak zaman bulurum elbet:)

Bu arada bu rujları sürerken mutlaka dudak kalemiyle çerçevelemek gerekiyor, yoksa dağınık görünebiliyor kenarları. Kokuları konusunda da pek emin olamadım, sanki bayat ruj gibi kokuyorlar, yoksa benim aldıklarım mı bayat bilemiyorum :D




Normal satış fiyatları 14.90dı galiba. İndirimlerde daha uygun fiyatlara alınabiliyor. Ben aldığım bu iki renkten memnun kaldım, herkese hitap eden bir nude renk illa ki vardır sözlerinde haklılar bence:) Bir dahaki indirim döneminde belki şans vermek istersiniz sizler de bu rujlara.

Herkese sevgiler
Özlemle Kelebeketkisi Blog

10 Mart 2016 Perşembe

Flormar Dazzling Eyeshadow | 002 Close Up

Mart 10, 2016 0 Comments
Herkese merhabalar.
Flormar'ın Eyecatcher koleksiyonu ürünlerinden Dazzling Eyeshadow 002 numaralı Close up fardan bahsetmek istiyorum sizlere. Flormar'ın eylül ya da ekim aylarında çıkarttığı bir koleksiyondu eyecatcher. O koleksiyondaki far serisinin en beğenilen renklerinden biri de hiç kuşkusuz Close up oldu.

Küçük ve şık bir ambalajda, üzeri kadife desenli mor kutuda satılıyor ürün. Ben özellikle farın üzerindeki piyedepul desenlerini çok sevdim. Her ne kadar kullandıkça silinecek olsalar da hoş bir hava katmış:)

Close up ışıkta renk değiştiriyor gibi. Bi kahverengi oluyor, bi gri. Kremsi yapıda ve ışıltılı. Günlük makyaj için çok uygun, sür çık tarzında bir ürün. Kuru ve ıslak şekilde sürülebilir. Kuru sürdüğüm zaman renk pek iyi transfer edilmiyor gibi geliyor bana, o yüzden ıslak kullanmayı seviyorum ben. Daha metalik bir görüntü elde ediyorum. Kalıcılığı fena değil, ama yine de far bazını mutlaka uyguluyorum.

Siz de alırsanız kesinlikle ıslatarak uygulayın şahane oluyor ;)


Şu an Dazzling serisi farlarda indirim var, 10tlye Flormar'ın internet sitesinden ya da mağazalardan alabilirsiniz. Ben normalde tekli far pek tercih etmiyorum zaten elimde bir sürü palet var ama bu renge karşı koyamadım:) Sizlerden kullananlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler

Özlemle Kelebeketkisi Blog

2 Mart 2016 Çarşamba

Yves Rocher Işıltılı ve Aydınlatıcı Mozaik Pudra

Mart 02, 2016 0 Comments
Herkese merhabalar.
Sizin de almadan içinizin rahat etmediği, günlerdir bakıp bakıp sonunda aldığınız şeyler oluyor mu?
Benim için Yves Rocher'in yılbaşı koleksiyonu ile satışa sunduğu Işıltılı ve Aydınlatıcı Mozaik Pudra o ürünlerden biriydi:)


Yves Rocher'in bu pudrasında en beğendiğim özellik şeftali, sarı, pembe, krem ve kahve gibi 5 farklı rengin bir araya geldiği bir mozaikten oluşuyor olması. Yani makyaj sabitleme işlevinin dışında aynı zamanda cilt tonunu güzelleştirme, cildi aydınlatma gibi işlevleri de var. 

Ürünü ilk açtığınızda üst tabakasında Yves Rocher logosu olan YR harflerinin üzerinde simli gibi sarı ışıltılar var. O ışıltılar ilk kullanımda gidiyor, zaten sadece hoş bir görüntü versin diye koyulduğunu düşünüyorum, pudranın her yerinde o ışıltılar olsa pudra pudralıktan çıkardı herhalde:)


Ürünün ambalajı da oldukça şık. Kapağı bronz renkte ve aynalı. Fotoğraf çekerken o aynada kendimi görmemek için ancak bu açıdan çekebildim resmi:))


Ürün 10.5gr ve 12 aylık kullanım süresi var. Bitkisel formülünde Bambu tozu bulunuyor. Dermatolojik kontrol altında test edilmiş. İçeriğinde Talc olması biraz düşündürücü tabii, ama bir çok iyi markada bile rastlıyoruz malesef bu maddeye. 


Ürün 5 rengi içeriğinde barındırsa da çok renk veren bir pudra değil. Allık olarak da kullanılabilir diye düşünmüştüm ama kesinlikle öyle bir renk verme durumu yok. Transparan pudradan bir tık daha renkli olduğunu söyleyebilirim, aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor cilde. 

Pudranın ince ve kadifemsi bir yapısı var. İlk tabakadaki o sarı simli ışıltılar dışında ürünün içeriğinde de minik minik ışıltılar var ama sürünce belli belirsiz oluyor, rahatsız etmiyor. T bölgem gün içinde parlama yaptığı için pudra benim için en önemli makyaj ürünlerinden birisi. Yves Rocher'in bu pudrası kullandığım diğer her pudra gibi orta seviyede matlık sağlıyor. Gün içinde illa ki tazeleme ihtiyacı hissediyorum.


Ürünün 59tl gibi bir fiyatı var. Yves Rocher mağazalarından ve internet sitesinden temin edebilirsiniz. 

Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog