Kayıtlar

Ekim, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Lapitak El ve Ayak Bakım Ürünleri

Resim
Herkese merhaba. Havaların soğumaya başladığı bu günlerde el ve ayaklarımıza da maksimum özen göstermemiz gerekiyor. Ben de bu yüzden bir süredir Lapitak'ın bakım ürünlerini kullanıyorum.
Lapitak uzun yıllardır el ve ayak bakımı konusunda önde gelen markalardan bir tanesi. 
Bakım serisi içerisinde Dermoness El kremi, Dermoness Tırnak Bakım Kremi, Ayak Kremi, Topuk Çatlak Kremi, Ayak Kokusu Önleyici Krem ve Ayak Deodorantı bulunuyor. 
Öncelikle Lapitak Dermoness El Bakım kreminden bahsetmek istiyorum. İçerisinde Allantoin, gliserin ve e vitamini bulunuyor. Yapısı vazelin tarzında oldukça yoğun. Zorlu hava koşulları için oldukça ideal.  Kurumuş ve çatlamış elleri ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturuyor. Yoğun yapılı kremlerden normalde pek hoşlanmıyorum ama bu krem çok çabuk emildiği için sorun yaşamadım. Elleri cidden yumuşacık ve pürüzsüz hale getiriyor. Aynı zamanda içeriğindeki e vitamini ile sertleşmiş tırnak etlerini yumuşatıp besliyor. Serideki favori ürünlerden biri oldu benim için.…

Dermalogica Daily Microfoliant + Special Cleansing Gel + Pure Light 50 Spf Nemlendirici

Resim
Herkese merhaba. Bir süredir cilt bakımımda kullandığım Dermalogica ürünlerinden bahsetmek istiyorum sizlere.  Dermalogica tüm dünyada cilt bakım profesyonellerinin 1 numaralı tercihi olan Amerika menşeili bir marka. #güzelliğimizannemizden etkinliğinde denememiz için seyahat boy ürünler hediye edilmişti. Minikler ama kullanmaya kıyamıyorum az az kullanıyorum o yüzden hala bitmediler:)
Öncelikle Special Cleansing Gel temizleme jelinden başlıyorum cilt temizliğime. Bu tür ürünleri korkarak kullanıyorum genelde çünkü sivilce problemi yaratmasından çekiniyorum. Ama Dermalogica'nın bu jel temizleyicisinde öyle bir sorun yaşamadım. Cildim yağlıya dönük karma ve cildimle gayet iyi anlaştı. 
Ürün tüm cilt tipleri için uygun olmasının yanı sıra sabun, suni koku ve renklendirici içermiyor. Nazikçe köpürerek cildi temizliyor. Bezelye tanesi kadar küçük bir miktarı cildi temizlemeye yetiyor.
Cildin doğal nem dengesini bozmadan ciltteki makyaj kalıntılarını ve sebum fazlasını temizliyor. İçeriğinde…

Ağız Kokusuna Son - Orabrush Dil Temizleyicisi

Resim
Ağız kokusu bir çok insanın korkulu rüyası aslında. Genelde mide rahatsızlığı yaşayan kişilerde ağız kokusu oluşabiliyor. Rahatsızlığınız yoksa ama yine de ağız kokusundan muzdaripseniz dilinizde biriken bakterilere dur demenin vakti gelmiştir artık. Çünkü ağız kokuların %80-90'ı dilde biriken bu bakterilerden kaynaklanıyor.
Dişlerimizi günde 2-3 kez düzenli fırçalamak, ağız çalkalama suları kullanmak malesef dilin üzerinde yerleşmiş bakterileri temizleme konusunda bir işe yaramıyor. Bazı diş fırçalarının dil temizleme bölümleri de oluyor, ama ayrı bir fırça kullanmak isterseniz Orabrush Dil Temizleyicileri tercih edebilirsiniz.
Orabrush Dil Temizleyiciler Amerika'dan ithal ve sadece YaşamDükkanı'nda satılıyor. YaşamDükkanı  "zarar vermeden kaliteli yaşamak mümkün" mottosuyla yola çıkmış, doğal ve organik ürünleri bizlerle buluşturan aynı zamanda hayvanlar üzerinde deney yapmayan markaları bünyesinde bulunduran bir firma. 
Orabrush'a gelecek olursakfırçanın sili…

Ceradolin Nemlendirici Losyonlar | Hidro (Su Bazlı) ve Lipo (Yağ Bazlı)

Resim
Herkese merhaba.  Dünkü yazımda sizlere Dermadolin firmasından bahsetmiştim. Dermadolin şampuan, nemlendirici, losyon vb. bakım ürünleri üreten yerli bir dermokozmetik firması. Bugün de bünyelerinde bulunan Ceradolin su bazlı ve yağ bazlı nemlendirici losyonlarından bahsetmek istiyorum sizlere.
Bu losyonlar yüz, el  ve vücut bölgelerinde kullanılabiliyor. Çift bariyer madde içerdiklerinden nemin uzun süre ciltte muhafaza edilmesini sağlıyorlar.
Sağlıklı bir derinin yapısında Seramid ve Hiyalüronik asit bulunur. Kuru veya dış etkilerle kurumuş deride bu maddeler azalmaya başlar. Ceradolin'in bu losyonlarının içeriklerinde cildin doğal nem dengesine kavuşmasını sağlayan seramid ve bitkisel hiyalüronik asit de bulunuyor.
Ceradolin Hipo su bazlı nemlendirici losyonun içerisinde doğal shea yağı, e vitamini, gliserin gibi maddeler bulunuyor. Ceradolin Lipo Yağ bazlı olan ise daha çok argan yağı, pasiflora yağı, kanola yağı ağırlıklı.  Benim yüzüm yağlıya dönük karma olduğundan yüzümde su baz…

Seranem Vücut Bakım Şampuanı

Resim
Herkese merhaba. Bugün sizlere bir süredir kullandığım Dermadolin firmasına ait Seranem Vücut Bakım Şampuanından bahsetmek istiyorum. Dermadolin tamamen yerli bir dermo kozmetik firması. Bünyelerinde şampuanlar, el, yüz ve vücut nemlendiricileri mevcut. Bu tarz bakım ürünlerini kullanmayı çok seven biri olarak, yerli bir üretim olan ve zararsız içeriğe sahip bu ürünü de deneyimleyip sizlerle paylaşmak istedim:)
Ürün duşta kullanılsa da aslında duş jelinden ziyade bir vücut bakım şampuanı. Özellikle kuru ve hassas ciltler için yoğun nemlendirme sağlıyor. Aynı zamanda 3 yaşından büyük çocuklarda da kullanılabiliyor.  İçeriğinde argan yağı, cildin doğal yağ dengesini düzenleyen ve cildi yumuşatan bileşenler mevcut. Köpürtücü olarak SLS içermese daha iyi olabilirdi!
Seranem Vücut Şampuanı 250ml'lik ambalajda satılıyor ve günlük kullanıma da uydun. Ambalajıyla uyumlu hoş bir lila rengi var. Kokusunun harikulade olduğunu söyleyemem zira bu tarz dermo kozmetik ürünlerinde kokuya çok da takıl…

REVOX At Kuyruğu Şampuanı

Resim
Herkese merhaba. Saç bakımına dikkat edenler at kuyruğu şampuanlarını mutlaka duymuştur. Yalnız söylemeden edemicem ben atların kuyruğundan elde edilen maddelerden yapılmış bir şampuan olduğunu zannediyordum bunların ehe:)) Ümmühan'ın #güzelliğimizannemizden etkinliğinde Revox At Kuyruğu Şampuanıyla tanışınca gerçeğin hiç de benim düşündüğüm gibi olmadığını anlamış oldum:)
Seyisler atların kuyruklarını temizlerken horse tail extract gibi özel maddeler içeren şampuanlar kullanıyorlarmış. Atların kuyrukları capcanlı, sağlıklı olunca yav insan saçına da iyi gelir belki bu diye düşünmüşler. Sonuç ise tam da bekledikleri gibi olmuş. Daha sonra yapılan çalışmalarla bu şampuanlar insanlar için de formüle edilmiş ve bizlerin beğenisine sunulmuş.
Revox bu konuda yerli markalardan bir tanesi. Üretimlerini de branşlarında uzman kişilerce  Avrupa'daki laboratuarlarında yapıyorlar. Ürün Swiss sertifikasına sahip yani AB kozmetik şartnamesine uygun hammaddelerle üretilmiş. İçerik %100 bitkisel …