Kayıtlar

Mayıs, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Oriflame 'The One" Unlimited Mat Ruj + Eyes Wide Open Mascara + Wonder Liner

Resim
Herkese merhaba.  Bir kaç aydır elimde olan ve denenmeyi bekleyen Oriflame ürünlerimi bugün keşfetmeye başladım. Hangi ürünler diye sorarsanız Oriflame'in geçtiğimiz yıl çıkardığı The One serisinden Eyes Wide Open Mascara, Colour Unlimited Red Passion Mat ruj ve Wonder Liner eyeliner
Öncelikle Colour Unlimited "Red Passion" mat rujdan bahsetmek istiyorum.  Kadifemsi mat bitişli bir ruj. Ambalajı güzel, sürmesi kolay, sürdükten sonra matlaşan ama dudakları kurutmayan, dudakta varlığını anlamakta zorlandığım bir ruj bu. Yani  dudakları kurutmadığından insana rahatsızlık vermiyor. Peçeteyle silme, ruju çıkarma gereği duymuyorum. Bu da rujun önemli bir artısı tabii ki.
 Rengi de hoş bir kırmızı, daha çok kış rengi olsa da yazın gece makyajlarında da tercih edilebilir. 12 saate kadar kalıcılık vaat ediyor. O kadar uzun süre deneyimlemedim ama kalıcılığını beğendim. Bir şey yenmediği sürece çok uzun saatler dayanabilir.
Oriflame The One makyaj serisinden diğer bir ürün de Eyes Wi…

The Balm'ın İncisi "Nude Dude" Far Paleti

Resim
Herkese merhaba.  Bu haftasonu Gratis'te %40 The Balm indirimi devam ederken geçtiğimiz anneler günü indiriminde aldığım Nude Dude paletini göstermek istiyorum sizlere. 
Çıktığı günden bu yana hakkında çok şeyler yazıldı özellikle de Nude Tude'a benzerliği yüzünden acaba alınmalı mı alınmamalı mı ikilemi yaşadı bir çok kişi. Aslında ben de o ikilemi yaşamıştım bir sürü paletim var almam bunu diyordum ama sonunda dayanamadım The Balm koleksiyonum eksik kalsın istemedim ve indirimi görünce de aldım:)
Belki sizler de 29-31 mayıs günlerinde devam edecek olan Gratis indirimlerinde bu palete şans vermek isteyebilirsiniz.
Nude Dude her ne kadar Nude Tude paletine benziyor gibi görünse de renkleri oldukça farklı. Bu palet daha çok sedefli ve mat renklerde toprak tonlarına sahip. Benim çok hoşuma gitti hele ki sedefli olanlar harika renk veriyor.
The Balm'ın Balmsai ve Balm Voyage paletlerine göre daha pigmentli renkler var bu palette bence. Aşağıdaki swatchları bazsız yaptığım halde ren…

Revlon Colorburst Lip Butter | 080 Strawberry Shortcake

Resim
Herkese merhaba.  Bu günlerde en çok kullandığım dudak ürünlerinden birini sizlerle paylaşmak istedim. Revlon'un lip butterlarından 080 Strawberry Shortcake.
Daha önce lip butterlardan 050 Berry Smoothie'yi de yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. 
Lip butterlar bu sıcak havalarda çok pratik geliyor bana. Mat, kalıcı ruj filan pek tercih edemiyorum, sıcakta zaten cildim makyajı kusmaya başlıyor parlamalar vs, en azından dudaklarım rahat etsin diyorum:) Revlon lip butterlar zaten pek ruj gibi düşünülmüyor, daha çok renkli lip balm gibiler. Ayrıca renk skalası oldukça geniş, mutlaka kendinize uygun bir kaç renk bulabiliyorsunuz.
Strawberry Shortcake şeker pembesi renginde. Dudakta hoş bir duruşu var. 
Revlon lip butterlar dudakları bol bol nemlendiriyor ve parlak bir görüntü veriyor. Kalıcılıklarının fazla olduğunu söyleyemem, bir şeyler yenmediği sürece 2-3 saat kalıyor.

Ben kullanırken genelde dudak kalemi ile çerçeve yapıyorum. Bunun için de Essence'in cute pink dudak kalemi terci…

Shangri-La Bosphorus Otel'de Ümmühan Çelikel ile #guzelligimizannemizden Blogger Etkinliği

Resim
Herkese merhaba.  Uzun bir aradan sonra güzel bir etkinlik yazısı ile sizlerleyim. 
Geçtiğimiz cumartesi günü 9 mayıs'ta instagramdan uzun süredir takip ettiğim tatlı arkadaşım Ümmühan Çelikel'in #guzelligimizannemizden blogger etkinliğine katıldım. 2-3 ay öncesinden haber verdiğinde çok heyecanlanmıştım. Güzel bir bahar etkinliği olacağı taa en başından beri belliydi aslında. Nitekim öyle de oldu. Çiçekli taçlarımızla çiçek açtık hepimiz..Gelelim etkinlik detaylarına.
Bu yazımda hem etkinlik mekanımızı göreceksiniz, hem etkinlikten güzel kareler hem de sponsor firmalar tarafından hediye edilen ürünleri görebileceksiniz.  Uzun bir yazı olucak ama okumaya devam:)
Etkinliğimiz İstanbul Beşiktaş iskelesinde, harika bir deniz manzarasına sahip Shangri-La Bosphorus Otel İst Too restoranttaydı. 
Etkinliğe gidişim de baya maceralı geçti. İstanbul'da araç kullanmaya korkan ben, taa Tekirdağ'dan yola çıkıp Beylikdüzü'den Tavsiyesever Rabia'yı, Küçükçekmece'den Forwmeveryt…

Çekiliş Sonucu: HC Hair Care

Resim
Herkese merhaba. 5 mayısta başlatmış olduğum, blog ve instagram üzerinden eş zamanlı olarak yürüyen HC Hair Care sponsorluğundaki çekilişim 15 mayıs cuma 23.59 itibariyle sona ermişti. 
Blogdan 1 kişiye HC Hair Care Ovex saç maskesi, instagram üzerinden de 1 kişiye HC Complex saç bakım yağı hediye ediyorum. Şunu söylemeliyim ki bu ürünleri kendim de çok severek kullanıyorum:)
Gelelim çekiliş sonucuna.  Toplam 33 katılım oldu, ekstra haklarla birlikte toplamda 57 hak oldu. İsimleri kağıtlara yazdım ve video ile kazananı belirledim. 
Kazanan Tuğba Çiftçi oldu. Tuğba 1 adet HC Hair Care Ovex Saç Maskesi kazandı. Kendisini tebrik ediyorum. Bıraktığı yorumunda bu markayı merak ettiğini belirtmiş, umarım severek kullanırsın;)

Belirttiğin e-mail adresinden bana iletişim bilgilerini yollamanı bekliyorum.  Çekiliş sponsorum HC Hair Care'e ve çekilişe katılan herkese teşekkürler:)
Sevgiler..

Silk'n Silhouette Selülit Görünümünü Azaltıcı Cihaz Kazanmak İster misiniz? #evimdegüzellik

Resim
Herkese merhaba. 
Geçtiğimiz haftalarda Tavsiye Kanalı tarafından başlatılan Silk'n Silhouette Selülit Giderici ve Vücut Sıkılaştırıcı deneyimine ben de katılmış bulunuyorum. Malum yaz geliyor, gardırobumuzda yazlık kıyafetlere yer açtık. Peki vücudumuz ne durumda? Benim az biraz selülitim var malesef. Özellikle oturduğum zaman portakal kabuğu kıvamında hemen çıkıveriyor sinir şeyler. O zaman yaza kadar evimi güzellik salonuna çevirip vücudumu biraz toparlamalıyım. Bunu da Silk'n markasının Silhouette cihazıyla gerçekleştiricem. 
Sizler için Tavsiye Kanalı'nın de bir sürprizi var tabii ki. Onu da yazımın sonunda açıklicam, okumaya devam:)
Silk'n Silhouette kadınların tüm ihtiyaçlarını tek bir cihazda toplayan, HT (Home Tightening) ev tipi bir cihaz. Güzellik merkezlerinde bir sürü para harcamak yerine evimizde rahat bir şekilde uygulama yapma imkanı sunuyor bizlere.
Silk'n Silhouette ne işe yarıyor diye sorarsanız vücudumuzda sihirli etkiler yapıyor diyebilirim.  *Dip ci…