Beni Takip Edin @ozlemsblog

21 Şubat 2014 Cuma

Şeker Gibi Golden Rose Holiday No:62 Oje

Şubat 21, 2014 5 Comments
Merhaba kızlar :)
Uzun zamandır oje yazısı yazmadığımı farkettim o yüzden severek kullandığım ojelerden birini sizlerle paylaşmak istedim bugün. Eğer kum efektli oje seviyorsanız  ve şeker pembesi sizin renginizse bu Golden Rose Holiday oje tam sizlik :) 



 Bu ojeyi sürdükten sonra tırnakların üzeri tırtık tırtık oluyor kumlu gibi o yüzden ben biraz huylanıyorum tırnaklarıma dokununca :)) Renksiz topcoat, cila vb sürerek bu hissi azaltabiliriz. Bu arada çıkarması da gayet kolay, diğer ojeleri çıkarır gibi çıkarabilirsiniz tırnağınızdan. Gratis, Watsons, Pino vb. kozmetik mağazalarında ve golden rose online satış sitesinde bulabilirsiniz bu cici ojeyi.

Beğendiniz mii? :)
...Hepinizi kocaman öpüyorum...

Özlemle Kelebeketkisi Blog

20 Şubat 2014 Perşembe

H&M ♡ Ben :)

Şubat 20, 2014 13 Comments
Merhaba arkadaşlar, yine bir alışveriş yazısıyla sizlerleyim. Bu arada
size hala Ankara'dan bildiriyorum:) 15 tatil için ailemin yanına Ankara'ya gelmiştim okullar açıldı ama ben hala buralardayım, gidemedim Tekirdağ'a, öğrencilerim beni çok özlemişlerdir kesin eheuhe:) Neyse bu haftasonu artık dönüyorum sanırım. 
Ankara'da bulunduğum süre içerisinde birazcık alışveriş de yaptım malum Tekirdağ'dan sonrası burası cennet gibi geliyor insana. Aslına bakarsanız arabamı sattım ve yeni bir araba bulma arayışında olduğum için pek fazla alışverişe filan vakit ayıramadım, fırsat buldukça da kendimi Cepa Avm'deki H&M'de buldum :)) Oradaki kozmetik ürünleri ve aksesuarlar çok cici geliyor bana. Farklı zamanlarda 2 kez gittim ve bakın neler aldım:)

Lastik tokalar çok sağlam, ben bi taktığım lastiği çıkardığımda sonra bulamadığım için sürekli yedekliyorum bu tokaları eheh biraz dağınığım napiyim :p Kaş sabitleyiciyi merak ediyordum bi hevesle aldım ama pek kullandığım da söylenemez, ıslak bi görüntü oluşturuyor o yüzden sevemedim :/ Lip penlerini de çok merak ediyordum, renklerine bayıldım. İlk gittiğimde açık pembe olan love that pink ve fuşyaya benzer passionata pink renklerini aldım. Açık pembe olan pek renk vermiyor, diğerini daha çok sevdim, son günlerde favorim oldu hatta. Güzel nemlendiriyorlar, yumuşacık ama kalıcılık konusunda vasat..

 H&M aksesuarları hem güzel hem de uygun fiyatlı oluyor, her gittiğimde mutlaka bi yüzük alıyorum. Ama bu sefer pek çeşit yoktu ben de bunu aldım. Eklem yüzükleri de var içinde.

 Ehehe bu postişi aliyim mi almiyim mi diye çok düşündüm ama sonuçta eve benimle gelenlerden oldu o da:) Saçımı at kuyruğu yaptığımda daha gür görünmesi için aldım bunu, severek de kullanıyorum, gerçek saç görünümünde.siyah, kahverengi ve sarı olmak üzere 3 ton vardı. Bu kahverengi ışıkta bakırımsı görünüyor ama benim saç rengime en uygun ton buydu diğerlerinin uyması imkansız:) Uzunluğu da 30-40cm var sanırım..
 2.gidişimde de aşağıdakileri aldım.
 Eyebrow kit instagramda sürekli paylaşılan bir üründü ve ben de merak ediyordum, ilk gidişimde aklımdan tamamen çıkmış, 2.gidişimde alabildim. Seyrek kaşlarım olduğu için mecburen boyayarak doldurmam gerekiyor. The Balm Nude Tude paletimdeki kahve tonlarıyla bunu yapıyordum ama bu sete de şans veriyim dedim. En koyu olan ton hafif koyu kaçsa da bana uydu sanırım:) Yukarıdaki resmimde onu uygulamıştım kaşlarıma. Sizce nasıl durmuş, koyu mu? Bu arada setin içinde bir minik cımbız, bir de kaşları çizmek boyamak için kullanılan iki taraflı minik bir fırça var. Bu fırçanın çizgi fırçası olan ucu çok sert o yüzden nude tude'daki fırçayı kullanıyorum ben, o çok daha yumuşak.
Burada da lip penlerin 4ünü yanyana görebilirsiniz. 
Soldan sağa : Love That Pink, Passionata Pink, Papaya Punch ve Million Dollar Lips
İçlerinde en pigmentli olan passionata pink, yukarıdaki resmimde de sürülmüş halini görebilirsiniz :)) diğerleri hafif renk veriyor.  Swatchları da eklerim sonra.

Bu hello kittycikler de minik kardeşim Aysima için. Tarak ve tokalarına bayıldı cadı :)

Benim H&M alışverişim böyleydiii, umarım sizlere fikir verebilmişimdir. Hepinize keyifli alışverişler ve mutlu günler diliyoruuumm;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog



9 Şubat 2014 Pazar

Real Techniques Makyaj Fırçaları Migroslarda Satışta !!!! Aman Yarabbiiii :))

Şubat 09, 2014 28 Comments
Kızlar bugün sosyal medyada yayılan harika bir haberi sizlerle paylaşmak istiyoruuuum. Malumunuz Real Techniques makyaj fırçaları tüm dünyada satış rekorları kırıyor. Ben geçen ay aldığım Expert Face Brush'ımdan acayip memnunum, fondöten, baz, kapatıcı gibi ürünleri yüze uygulama konusunda çok başarılı. Onunla ilgili yazımı da yakın zamanda yazıcam. Bu fırçaların ülkemizde herhangi bir kozmetik mağazasında satışı yok. Instagramda bir sürü hesap var bunların satışını yapan. Onlar da yurt dışından getirtiyorlar. Ama tabii dikkat de etmek lazım sahte fırça satanlar da var. Türkiye'de internet sitesinde de satışı yoktu fırçaların taa ki kozmela.com bizlere sürpriz yapana kadar. Geçen ay indirimli bir şekilde oradan almıştım fırçamı. Ama bugün instagramda paylaşılan bir fotoğraf gösteriyor kiii Migros kocaman dev bir adım atarak makyaj tutkunlarının yüzünü güldürüyoorr..Migroslarda RT fırça satışları başlamış. Bakın bu da kanıtı :))

Hatta birisi migrosu arayıp haberin doğruluğu konusunda emin olmak istemiş, yakında tüm Türkiye'deki migroslarda satışın yapılacağı haberini almış. Ben şu an Ankaradayım eryamandaki migroslara gelmiş midir, ne zaman gelir bilmiyorum ama allık fırçasına ihtiyacım var Blush Brush'ı almak istiyorum, ya da core collection set de olabilir tam karar vermedim. Fiyatlar da çok çok uygun, kaçırmamak lazım.

Bu cici haberi hepinizle paylaşmak istedim. Şu an sadece 5Mlerde satılıyor galibaa..Yakınlarda varsa uğrayıp bi bakın bakalım ehe herkese sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

5 Şubat 2014 Çarşamba

MİM : Sevgililer Günü

Şubat 05, 2014 7 Comments
Bu 14 şubatta da her 14 şubatta olduğu gibi sevgilisizim dostlar, Beautybooopcuğum her ne kadar yarama basmış olsan da bu mimi cevaplicam ben :)) Yahu sevgili olur da hiç 14 şubatlara denk gelmez mi, gerçi uzun yıllar önce sanırım 1-2 kere kutlamıştım ama dedim ya uzun yıllar önce ehe neyse efemm sorularımıza geçelim..

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Önemli tabii ya neden olmasın ki :)

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur?
Benim sevgili tanımım uzun biraz :p Maksimum sevgi, minimum sinir, ilgili, belki de kendinden daha çok beni düşünen, her sabah uyandığında günaydın mesajı atan ahah :p, güvenilir, oturmasını kalkmasını, konuşmasını bilen, kültürlü, merhametli, saygılı, sürprizler yapan, hımm bi de benim alışverişlerime karışmayan, ayy neden aldın bunları, çok harcıyosun demeyen, benim gibi twitter, instagram kullanan, aynı tür müzikleri dinleyebildiğim, ortak zevklerimin olduğu, saatlerce konuşabileceğim, birlikte tavla oynayabileceğim, bol bol fotoğraf çektirebileceğim bi sevgili candır valla :))

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ? 
Valla kızarım ya, tüm dünya kutluyor sonuçta biz neden kutlamayalım :)

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Çiçek ayıcık filan istemem. Hele ki çiçeğe verilen paranın çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Şimdiye kadar aldığım çiçekler ne oldu ki sanki, kurudu çöpe gittiler 2 günde..hediye dediğin kalıcı olmalı, baktıkça kullandıkça o insanı hatırlatmalı. Kendi hazırladığı bir kart, yazdığı ufak bir not bile sevgisini hissettirmeye yeter diye düşünüyorum. Bir de tişörte ya da yastıklara resim bastırılıyor filan o tür hediyeler de hoşuma giderdi doğrusu :)

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Sevgilim yok ki, olsa da ne alırdım cidden bilemiyorum. Hediye almak özellikle de bi erkeğe çok zor bence..

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Daha önce maslak sheraton'da kutlamışlığım var eheh kem küm :)) ama sevmiyorum öyle kasıntı mekanları, ne biliyim daha ortalama bi yerde bi yemek, güzel bi müzik filan fena olmazdı :)


7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı? 
Ayy ne biliyim ben 10 yıllık evli olsam sevgililer günü filan umurumda olmazdı herhalde, evlilik başka bişey ya, hayat telaşesi çoluk çocuk pöff insanı sıkıntı basıyor düşündükçe :)

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Şaşırırdım herhalde, o yaşa kadar yaşar mıyım acaba ben, yaşasam bile sevgililer günü kutlar mıyım ki acaba diye hayıflanırdım, çok depresifim sanırım :))


    Kızlar eğer yapmadıysanız ve katılmak isterseniz sizi de mimliyoruuum ;)


Herkese sevgiler


---------------------------------------------------------------------------------------------------

twitter: ozkelebeketkisi
e-mail: ozlem20@gmail.com