Beni Takip Edin @ozlemsblog

28 Aralık 2013 Cumartesi

Lilakutu Aralık Ayı Keşif Kutusu

Aralık 28, 2013 5 Comments
Lilakutu keşif kutularını duymayan yoktur herhalde. Her ayın başında belli bir gün ve saatte sınırlı sayıda kutu satışa sunuluyor, o anda pc başında olan şanslı kişiler kutuları kapıyor. İçinde ne olduğu bilinmediğinden heyecanlı bir bekleyiş sarıyor insanı:) Kutudan lilakutu.com sitesinde satışta olan ürünlerin deneme boyları bazen de orijinal boyları çıkıyor. Bize de bu ürünleri denemek kalıyor. Bu benim ilk keşif kutum, bu sabah kargom ulaştı ve hemen içindekileri instagram hesabımda paylaştım. Merak edenler için burada da paylaşmak istedim:)


































Gördüğümde beni en çok sevindiren şey de kirpik kıvırıcı oldu herhalde. Evde kendiminkini aradım aradım bulamadım, bari bi tane aliyim derken burdan çıkması sürpriz oldu bana:)

Kutudan Çıkanlar

- Nyx Gloss RLG 30 Sorbet
-Alix Avien oje no: 209
-Lionesse Kirpik Kıvırıcı
-Cyrene Bio Organic Shea Butter (hemen denedim bayıldım)
- Serotis Kulak Temizleme Köpüğü
- Cosmozone Ozon Terapi Yüz Yıkama Likidi
- Oz10x Ozonlu Ayak Bakım Losyonu
- HB Hair Block saç dökülmesine karşı şampuan

Ürünlerin detaylı açıklamaları ve fiyatları da burada

Bir de yeni yıl hediyesi olarak siteden yapılan alışverişlerde kullanılabilecek 100lila puan=10tl hediye etmişler.

Benim ilk kutum olduğundan beklenti konusunda bi fikrim yoktu ama sevdim içinden çıkanları, kullanabileceğim ürünler en azından. Sizler alabildiniz mi bakiyim kutulardan? 
Herkese sevgiler;)

26 Aralık 2013 Perşembe

Gratis Yeni Yıl İndiriminden Neler Alınmalı, Ben Neler Aldııımm :)

Aralık 26, 2013 10 Comments
Merhaba kızlar, yine bir kozmetik alışverişi ile sizlerleyim..İndirim bugün başlar başlamaz iş çıkışı soluğu avmde aldım. Aslında haftasonu gidiyim diye düşünmüştüm ama The Balm standının talan edileceği korkusuyla bugün gitmeye karar verdim. Bilindiği üzere The Balm ürünleri ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılıyor ve high end dediğimiz üst kesim markalar arasında gösteriliyor. Hayvanlar üzerinde test yapmaması, far ve allıklarındaki pigmet yoğunluğu, parabensiz içerikleri nedeniyle benim de severek kullandığım markaların başında geliyor. İndirim zamanlarını bekleyip uygun fiyatlara The Balm'ın cici ürünlerine sahip olabilirsiniz. Mesela bayramlarda, özel günlerde, yeni yılda vs. Şu an ayın 31'ine kadar devam eden %40 indirim var. Benim severek kullandığım ve sizlere de önerdiğim ürünlere gelin birlikte bakalım. Yalnız fiyatlar konusunda emin değilim yuvarlak olarak yazdım, 1-2tl oynama olabilir :)

1) The Balm Time Balm Face Primer Makyaj Bazı
Makyajınızın gün boyu kalıcılığını sağlamak için kullanabileceğiniz güzel ürünlerden biri %40 indirimle şu an 20tl'ye geliyor olması lazım. Kokusu rahatsız edici değil, sürerken harika bi kadifemsi etkisi var, ambalajı da çok cici. Tekirdağ'daki Tekira Avm'de indirimin ilk gününde hemen tükenmiş bile, Tekirdağlılar kozmetikten anlıyorlar yahu :))

2) The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Yağ ve paraben içermeyen bu aydınlatıcıyı göz kapaklarınızda, yanaklarınızda, çenenizde kısacası aydınlatmak istediğiniz her yerde kullanabilirsiniz. Ben göz kapaklarıma ve kaş altlarıma sürüyorum, günlük makyaj rutinimin vazgeçilmezlerinden biri diyebilirim. İndirimli fiyatı 24tl olması lazım.

3) The Balm Hot Mama Allık
Paraben içermeyen bu şeftali tonlarındaki ışıltılı allık her makyajla uyum sağlıyor, biraz tozutma problemi var, ama pigmentasyonu ve kalıcılığı çok iyi diyebilirim. İndirimle 16-17tl civarında bi fiyata alabilirsiniz.

4) The Balm Instain Pinstripe ve Toile Allık
Instain allıklar The Balm'ın en son çıkardığı allıklar, bir kaç çeşidi daha var ama ben kendi kullandıklarımı göstermek istedim. Pinstripe mürdüm renginde fazla sürüldüğünde yumruk yemiş gibi görünebilirsiniz aman dikkat ehe :)) Toile de pembe ve turuncu karışımı birşey. İkisi de tozutuyor ama pigmentasyon ve kalıcılık müthiş. Sabahın 8inde sürdüğüm allık akşama kadar yüzümde kalıyor. İndirimli fiyatı yine 16-17 civarında sanırım.

5) The Balm Downboy Allık
Paraben içermeyen bebek pembesi mat allığı da çok severek kullanıyorum bunun fiyatı da instain allıklarla aynı olabilir 16 civarı tam hatırlamıyorum. 

6) The Balm Nude Tude Far Paleti
Pek far süren biri değilim aslında ama bunların ambalajları öyle şirin ki gel beni al diyor. Günlük hayatta kullanabileceğiniz yumuşak nude tonlarla gece makyajında kullanabileceğiniz iddialı renkler olmak üzere toplamda 12 renk seçeneği var. Ben açık renkleri aydınlatıcı olarak, sleek ve sophisticated renklerini de kaş doldurmada kullanıyorum. Siyah rengi eyeliner olarak da kullanılabilir, ön tarafında minik ama kullanışlı bir fırçası da var. Daha ne olsun :) Normal satış fiyatı 60tl olması lazım, indirimle 36 civarında oluyor herhalde.

7) The Balm Voyage Far Paleti
Bu da benim the balm aileme bugün katılan the balm'ın yeni ürünlerinden bir palet. hatta ülkemize geleli 1-2 hafta olmuştur henüz taptaze:) Daha denemedim ama çok beğeneceğime de eminim. 16 far ve 3 ruj var, rujlar yanakları renklendirmek için de kullanılabilir. Normal satış fiyatı 79.5tlydi, indirimle 48e geliyor.
Edit: Ürün inceleme yazısını da yazdım buradan okuyabiliirsinizzz.. tık tık:)

8) The Balm Sexy Mama Pudra
Temiz içerikli bir pudra arıyorsanız Sexy Mama pudrayı tercih edebilirsiniz. Paraben ve talc içermiyor. Ayrıca transparan olduğu için her cilde uyum sağlıyor. İçindeki küçük yağ emici taneciklerle gün içinde makyajın parlamasını en aza indiriyor. %50 indirimle 16tl civarında bir rakama satın alabilirsiniz. 

9) The Balm Put A Lid On It Far Bazı
Henüz kendisiyle tanışabilmiş değilim, hiç bir indirim döneminde yakalayamadığım bir ürün bu. Farın daha kalıcı olması için kullanılan bir ürün, herkes de çok memnun, görürseniz kaçırmayın bence :) Fiyatı 15-20 arası bişeydir herhalde.


11) The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası

Bayılarak kullandığım çift taraflı far fırçasıdır kendisi. Sol taraftaki geniş tarafı far uygulama, sağdaki uzun kısım da dağıtma karıştırma tarafı. Ürün inceleme yazısını yazmıştım daha önce, buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Şu an %50 indirimle 14 civarı fiyatı var sanırım. Çok memnun kalacağınıza eminim;)


11) Benri Makyaj Pamukları
İndirim zamanı hiç kaçırmadığım stok yaptığım Gratis'in kendi markalarından olan Benri'nin pamuklarından çok memnunum. Özellikle kare ve disk olanları kullanıyorum ben. Kare olanlar indirimde 2,5tl, diskler de 1-2tl arası bişeydir.

Bugünkü alışverişimde The Balm ürünlerine ek olarak signal diş fırçası ve tırnak kütiküllerim için L'action Kütikül temizleme kalemi aldım bunlarda da indirim vardı. Kütikül kalemini ilk kez kullanıcam bakalım işe yarayacak mı..

Herkese mutlu alışverişler :))

Özlemle Kelebeketkisi Blog

24 Aralık 2013 Salı

En yalın haliyle, doğal olarak güzel..Koi Tokyo'yu yakından tanıyalım..

Aralık 24, 2013 5 Comments
Koi Tokyo Cosmetics SYAfrodit eventinde tanıdığım bir marka, isminden de anlaşıldığı üzere bir Japon markası ve kendilerini şöyle tanıtıyorlar:

"Japon geleneğinin mirası ve doğanın bütün güçleri; yeşil çay bahçelerinin tazeliği, okyanusun derin mavisi, kiraz ağaçlarının esintisi, kamelya çiçeklerinin iyileştirici özleri sadece size özgü, gerçek güzelliğinizi bulmanız için, Koi Tokyo bakım ürünlerinde bir araya geliyor. 
Kendinizi doğal olarak güzel hissedin diye... "


Ürünleri sunuşlarına, paketlemeye, seçilen renklere bayıldım tam da Japon tarzını yansıtıyor, büyülü ve otantik:) Ürünlerle ilgili yorumlarıma geçmeden önce şunu da söyliyim ürünlerini 4 ana grupta toplamışlar. 
Sakura, Tsubaki, Green Tea ve Torafugu

SAKURA serisi Kiraz çiçeklerinin canlandırıcı özleriyle cildi yenilemek için ışıltısını kaybetmiş donuk ve hassas ciltlere uygun olarak tasarlanmış. Bu serinin su bazlı temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli ve nemlendirici kremi var.

TSUBAKI serisi Kamelya çiçeklerinin anti-oksidan özelliğiyle, hassas göz çevresini yaşlanma etkilerinden korumak için tasarlanmış. Bu serinin koyu renk halkalarına karşı göz kremi, nemlendirici göz kremi ve yorgunluk etkilerini giderici göz altı stick'i var.

GREEN TEA serisi Yeşil çay yapraklarının arındırıcı özleriyle cildi pürüssüzleştirmesi için akneye yatkın ve problemli ciltler için tasarlanmış. Bu serinin canlandırıcı yüz sabunu, temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli ve jel nemlendiricisi var.

TORAFUGU serisi Torafugu Balığı kolajeni ile cildin yaşlanma etkilerini azaltan kuru ve yıpranmış ciltlere esnekliğini yeniden kazandırmak için tasarlanmış. Bu serinin yaşlanma karşıtı su bazlı temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli, nemlendirici kremi var.

Ürünler çok cici ayrıca içinde kimyasal olarak üretilmiş hammaddelerden ziyade özellikle Japon coğrafyasının sunduğu doğal içerikler mevcutmuş ve şunu da unutmayalım Japonya kozmetik alanında dünyanın önde gelen 3 ülkesinden biri. Koi Tokyo Cosmetics ülkemizde çok çok yeni ama eminim ilerleyen zamanlarda çok sık duyacağız ismini.

Benim denediğim ürünler fotoğrafta da gördüğünüz gibi Green Tea Temizleme Jeli, Sakura Nemlendirici Krem ve Tsubaki Göz Altı Stick


Temizleme jelini makyajımı temizledikten sonra uyguladım, belli belirsiz bir kokusu var rahatsız etmiyor insanı, yüzüme sürdüğümde jel maske gibi yoğun bir kıvama gelmeye başladı, diğer kullandığım jellere benzemiyor hiç. Bir süre masaj yaparak cildime sürdüm ve bol ılık su ile duruladım. Her hangi bir yanma yapmadı yüzümde. Ardından Green Tea nemlendirici olmadığından Sakura nemlendiriciyi sürdüm. 


İlk başta yüzümde bir gerginlik hissettim ama bir kaç dakika sonrasında cildimdeki yumuşamayı hissettim. Hatta uygulayalı saatler oldu, şimdi de yüzüme dokunduğumda aynı yumuşaklığı hissediyorum. Etkisini beğendiğimi söyleyebilirim. 

En son Tsubaki yorgunluk etkilerini giderici göz altı stick'ini uyguladım tabi onun etkisiyle ilgili bir şey söylemem imkansız şu an. Belli bir süre kullanım sonrasında değişiklikler belki farkedilebilir. Kamelya özleri, soya özü, kuşburnu, avokado ve kayısı çekirdeği yağları içeren, stik formunda pratik uygulama şekli sayesinde, göz çevrenizde kuruluk hissettiğiniz her anda uygulanabilir.

Koi Tokyo Cosmetics Türkiye'de yeni olduğu için satış noktaları 3 yerde var. Meydan İstanbul AVM, Maltepe Park AVM ve Nişantaşı City's. Online satış yok kendi internet sitesinde ama online alışveriş sitelerinde satışları oluyor. Mesela ben bugün Morhipo'da gördüm. 


Kendi stantlarındaki satış fiyatları nedir bilmiyorum ama morhipo'da temizleme jeli 48.90tl, nemlendirici Krem 48.90tl, göz altı stick de 62.90tl olarak verilmiş.

Koi Tokyo Cosmetics'i sosyal medya hesaplarından da takip edip daha detaylı bilgi alabilir, sorularınızı yöneltebilirsiniz.

Herkese sevgilleeerrr ;)

17 Aralık 2013 Salı

Instagram Günlüğüm #2

Aralık 17, 2013 0 Comments
İlk instagram günlüğümü 2 ay önce yayınlamıştım, 2.'nin vakti gelmişti. Bir instagram bağımlısının objektifinden neler çıkmış bakmak isterseniz buyurun :))

16 Aralık 2013 Pazartesi

15 Aralık 2013 Pazar

Down Under Natural's Argan Oil Şampuan+Saç Kremi+Serum

Aralık 15, 2013 6 Comments
 Merhabaaa, Down Under Natural's Argan Oil serisini kullanmaya başlayalı uzun zaman oldu, artık yorumlama vaktinin geldiğini düşündüğümden sizlerleyim :)

Benim saç tipim yağlı ve ince telli. Yağlandığı için her sabah yıkıyorum çok fena alıştırdım her gün yıkamak iyi değil aslında ama napiyim sabah temiz olsa bile gün içinde yine kirleniyor o yüzden sabah yıkamaktan başka çarem yok tertemiz olmalı saçlarım yoksa rahat edemiyorum. Senelerdir elidor'un yağlı saçlar için olan yeşil ambalajlı şampuanını kullandım, bi yere gittiğimde bile yanımda götürüyordum başka hiç bir şey iyi gelmiyordu sanki saçıma. Güzel arındırıyordu öyle hissediyordum. Hayatımda hiç saç kremi de kullanmadım, saça çok zararlı diye bir şey kalmış kulağımda, hiç yanaşmıyordum o yüzden.
Down Under Natural's Argan Oil serisiyle tanışmam bloglar sayesinde oldu. Saçlarımın uçlarından başlayıp yukarıya ortalara kadar uzanan bi kırık ordusu var saçımda, saçımı kestirmek istemiyorum biraz daha uzatmak istiyorum dedikçe kırıklar da artarak devam ettiler. Dışarıdan bakıldığında görünen manzara hiç hoş değil farkındaydım, saçlarımın uçlarında beyaz beyaz çatallı kırıklar.. arkadaşlarım artık kestir saçını diyip duruyorlardı.


Down Under serisi kolay kırılan saçlar için besleyici ve kırılma karşıtı bakım vaat ettiği için ben de denemek istedim.  Şampuanı bir kaç kullanım sonrasında bıraktım çünkü saçlarımı gün içinde daha çabuk yağlandırmaya başladı, saçlarımı ağırlaştırdı. Sabah saç yıkama rutinimde Gliss'in yağlı ve yıpranmış saçlar için olan şampuanını uyguluyorum önce saçıma, daha sonra uçlarına down under'ın saç kremini uyguluyorum..Saçımı duruladıktan sonra kurutuyorum ve hafif nemli durumdayken saç uçlarıma saç bakım serumunu uyguluyorum. Özellikle serum sayesinde saç uçlarımda inanılmaz değişimler oldu. Okuldaki arkadaşlarım bile saçlarımın ne kadar yumuşak göründüğünü, kırık görünümünün azaldığını, saçlarımın daha sağlıklı göründüğünü söylemeye başladılar. Benim tavsiyemle saç bakım serumunu satın alan arkadaşlarım da oldu. 
Down Under serisi paraben içermiyor, buna dikkat ediyorsanız eğer kesinlikle artı puan vereceğiniz bir marka. Saç kreminin diğer saç kremlerinden farkı var mı pek anlayamadım ama bakım serumunun çok iyi olduğunu üstüne basa basa söylüyorum. Eğer kırıklarınız varsa saç uçlarınız sağlıksız görünüyor, mat ve kuruysa bu ürünü denemenizi tavsiye ederim. 

Sizlerden bu ürünleri kullananlar var mı? Memnun musunuz?