Kayıtlar

Eylül, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

♥ ♥ Yaşasın 100 Takipçiye Ulaştı Blogum ♥ ♥

Resim
Cici blogumu 27 Temmuz'da açmıştım, bugün tam 2 ay olmuş ve 100 takipçiye de ulaşmış bulunuyorum. Blogumu takip eden, yorumlarıyla katkıda bulunan herkese çoook teşekkür ediyorum. 
Bunun şerefine güzel bir çekiliş düzenleyeceğim yakında..Takipte kalınız..Hepinizi öpüyorum, sevgiler ;)

Watsons Rimmel London Scandaleyes Eyeliner

Resim
Ne zamandır kendime güzel bi eyeliner arıyordum. Avon'un jel eyelinerını kullanıyordum ama sürmesi zor oluyordu, fırçası pek iyi değildi, istediğim siyah rengi de vermiyordu, simli koyu gri gibi bi renk oluyordu o yüzden eyeliner arayışlarına başlamıştım. Likit olanları tercih etmedim çünkü düzgün süremiyorum göz kapağımda dağılıyor kapkara oluyor filan. Geçenlerde Watsons'a gittiğimde Rimmel London'ın eyelinerlarının hepsini inceledim jel, likit, kalem vs. kalem şeklinde olanda karar kıldım.  Fırça ucu biraz değişik thick ve thin olmak üzere kalın ya da ince çizgiler elde edebiliyoruz. 
Kalem şeklinde olduğu için sürümü kolay ama bu ürünü almak gibi bir hataya düşmeyin uzun süreli kullanım sonucunda bu ürünün bir halta yaramadığını gördüm, zamanla kuruyor, siyah renk elde edilemiyor vs vs. Sonuç olarak kötü olduğunu düşünüyorum. Bunun yerine alix avien, maybbeline gel eyeliner filan deneyebilirsiniz. 

Aranızda bu ürünü kullananlar var mı yorumlarınız nediiiiir?

Watsons True Spirit Havyar Manikür

Resim
Bütün yaz tırnakları süsleyen mini minnacık boncuklar orijinal ismiyle havyar manikürü ben de nihayet deneyebildim. Yapabilir miyim yapamaz mıyım olur mu olmaz mı derken çok cici bi sonuç çıktı oraya. Tabii biraz uğraştırdığını söylemeden geçemicem, boncukları ojeye tamamen yapıştırabilmek, dökülmesini önlemek vs. sabır gerektiriyor. Sabah uyandığımda boncuklar hala tırnağımda olur mu acaba diye düşünürken hepsi de yerli yerindeydi :) tabii elleri yıkadıktan sonra filan boncuk taneleri düşebiliyor,  ama onlar düştükten sonra tırnağın üzerinde minik minik tanecikli boşluklar oluştu, o durumu bile sevdim ben şirin duruyordu :)

Watsons alışverişimde içinde yeşil, gümüş ve çok çok az miktarda siyah boncuklar olan True Spirit havyar manikürü aldım.




















Ben bütün tırnaklarıma değil de her 2 elde de 1er tırnağa uyguladım havyar manükürü.. Boncukların etrafa dağılmaması için kağıt üzerinde uygulamakta fayda var. Ojeyi sürdükten sonra boncukları tırnağın üzerine döküyoruz yapışan yapışıyo zaten, k…

Watsons Rimmel London Stay Matte Transparent Pudra

Resim
BB kremin üzerine uygulamak üzere pudra arayışlarım vardı, rimmel london'ın pudralarının iyi olduğunu okumuştum bloglarda o yüzden bu markayı denemek istedim. Ton konusunda baya bi kararsız kaldım bej mi transparan mı olsun diye, sonunda 001 transparent olanında karar kıldım. 

Cildim yağlı olduğu için yüzüm günün ilerleyen saatlerinde parlama yapıyor..sabah makyajımda bb kremden sonra bu pudrayı uyguluyorum, transparan olduğu için her hangi bir renk vermiyor, benim hoşuma gidiyor bu durum, siz renk verecek başka tonlarını da tercih edebilirsiniz. Bunu kullanmadan önceki zamanları düşündüğümde bu pudrayla birlikte T bölgemde daha az parlama olduğunu söyleyebilirim.



Ben bu pudrayı fiyatına göre oldukça başarılı buldum, Watsons'tan satın alabilirsiniz. Tüm gün olmasa bile cildi 5-6 saat mat tutabiliyor. Ürünü kullananlar var mı aranızda, yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler ;)

Yine bir kozmetik alışverişi :)

Resim
Geçenlerde iş çıkışı eve gitmek istemedi canım kendimi alışveriş merkezine attım. Kozmetik mağazalarını gezmek iyi geliyor bazen..Genelde ihtiyacım olan ürünleri almaya çalıştım ama kaçamaklarım da oldu tabii ki :)

Makyaj temizleme süngerim çok kötü olmuştu o yüzden yeniledim. Listerine ağız bakım suyunu ilk kez aldım, daha öncesinde colgate kullanıyordum. 2-3 gündür kullanıyorum etkisi gayet güzel. Yalnız ağzımda fazla tutamıyorum yakıcı bir etkisi var gerçekten. Zaten 30snden fazla da tutmamak gerekir diye düşünüyorum. Hayvar manikürü yazın bloglarda fazlaca görmüştüm ama beceremem diye almamıştım. Geçen akşam denedim uygulaması zor ama çıkan sonuç keyifliydi, bununla ilgili detayları yakında eklerim bloguma.. Essence french kalemi aldığımı yazmıştım bir önceki postumda (tık tık) , onun üzerine sürmek için flormar 319 numaraya ihtiyacım vardı, onu da aradan çıkarmış oldum. Alix avien'in mint yeşili ve dore renkleri de hoşuma gitti alıverdim..havyar manikürü uygulamak için bu oje…

Gratis Alışverişim - Essence French Manikür Pedikür Kalemi

Resim
Tekirdağa'a geldiğimden beri ilk kez alışverişe çıktım, okuldan arkadaşlarla bi kafede oturup sohbet sonrası kozmetik alışverişi yapalım dedik. Gratis'ten Loreal'in üç etkili makyaj temizleme suyu ve geçenlerde instagramda bloggerlardan birinin paylaşması üzerine merak ettiğim essence french manikür pedikür kalemini aldım.





















French yapmanın türlü türlü yolları var, youtubeda binlerce video dolaşıyodur herhalde bununla ilgili. Bir kaç yöntem denemişliğim var benim de. Mesela rakı beyazı ojeyi avucun içine sürmek ve tırnağı o ojeli alandan döndürerek geçirmek, bant yapıştırıp ojeyi tırnak ucuna sürmek vs. Yani hepsi de oldukça meşakkatli. Bu kalemle ilgili yorumlar okumuştum instagramda ve onun üzerine denemek istedim.
Kalemi kullanmadan önce bir kaç kere sallayıp ucunu bastırmak gerekiyor ki beyaz boya çıksın, daha sonra da tırnak uçlarına kalemi sürüyoruz. Biraz daksil havasında aslında ama yine de dar zamanlarda pratik bi şekilde french yapabilmek için uygulanabilir diye d…

Imex Merhem ve Imex Syndet Sabun ile Akne Tedavisi..

Resim
Çok sivilce problemi yaşadığım söylenemez, ama nedendir bilmem çıkan sivilcelerim sivilceden çok yara görüntüsünde oluyor, özellikle çenemin altında çıkanların 3-4 ay boyunca yara gibi kaldığını ve izlerinin de kolay kolay geçmediğini bilirim. Ellerim rahat durmuyor onun da etkisi var tabii ki :( Geçen ay dermotologa gittim, imex merhem ve sabununu kullanmamı önerdi. 

 Ürünü 20 gündür kullanıyorum, sabah akşam sabunla yüzümü yıkıyorum ve ardından da merhemi   sürüyorum. Etkisini görmeden blogumda paylaşmak istememiştim. Çenemin alt tarafında boynuma inen bölgede 3-4 aydır yara şeklinde olan sivilceler hafif izleri kalmış olsa da nihayet geçtiler. Ayrıca yeni oluşmuş sivilceleri söndürme konusunda bu tedavinin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. 

Yüzünüzü sabunla yıkadıktan sonra merhemi nemlendirici krem gibi cildinize uygulayın, ben sadece sivilce olan bölümlere uyguluyorum, tüm yüze de uygulanabilir. Hem kapatıcı özelliği hem de sivilceleri kurutma özelliği var.  Merhem çok açık renk…

Sonbahar'a Uygun Makyaj Önerilerim

Resim
Merhaba kızçeler :) Yaza elveda dediğimiz günlerdeyiz artık. Dün son kez deniz sefası yaparken şu an dışarıda fırtına kopuyor Tekirdağ'da. Elektrik gidip geliyor, çok tırsmış durumdayım blogumla oyalanayım dedim :) Bugünkü yazımda sonbahar makyajından bahsedicem. Malum sonbahar gelince makyaj tercihlerimiz değişiyor, cıvıl cıvıl renkler yerini koyu renklere bırakıyor. Kırmızı, bordo rujlar, eyelinerlar, daha dolgun siyah kirpikler sonbahar makyajının vazgeçilmezleri arasında. 
Benim sonbahar makyajımda kullandığım ürünlerden bazıları şöyle:
* Makyajınızı uzun süre kullanacaksanız makyaj bazı ve far bazı kullanmanızda fayda var. Ben The Balm'ın bazını alana kadar Oriflame Veryme makyaj bazıyla idare ediyorum. Far bazı olarak da Essence'i tercih ediyorum.  * Cildinizde çok fazla sorun yoksa bb krem tercih edebilirsiniz, Garnier bu konuda oldukça başarılı.. sorunlu cildiniz varsa kapatıcılığı daha fazla olan fondötenleri kullanmanızda fayda var. Maybelline Affinitone olabili…