Alışveriş Günlüğüm #3

Ankara'da artık sayılı günlerim kaldı 1 eylülde görev yerim olan Tekirdağ'a dönüyorum. Öğretmenler 3 ay tatil yapıyor diyorlar ya tamamen yalan 2 aycık yapıyoruz :)) ve evet o koskoca 2 ay su gibi akıp geçti. 2 eylülde göreve başlıyoruz, bu arada okul müdürüm izinliymiş, onun yerine bir haftalığına müdür vekilliği yapıcam. 1.sınıf, anasınıfı kayıtları, seminerler filan derken baya janjanlı geçecek haftada umarım bir terslik yaşamam.. Neyse ankarada son günlerim demişken bu son zamanları da alışverişle geçiriyorum yine :) ee tekirdağda şartlar kısıtlı olunca ihtiyaçlarımı buradan karşılamak daha mantıklı geliyor. Geçenlerde wishlistimi yayınlamıştım, buradan görebilirsiniz (wishlist)..Almak istediğim ürünlerden bir kaçını aldım (2, 3, 6 ve 9 no) Tabii insan alışverişe çıkınca almayı hiç düşünmediği şeyleri de sepetine atabiliyor gözü dönmüş bir şekilde :))

Bakalım bu sefer neler almışım? 

Alışveriş için istikametim kentpark ve cepaydı. Bana en yakın gratis kentaparkta olduğundan önce oraya uğramadan edemiyorum. Gratis kataloğunu biraz inceleyip gitmiştim, almak istediklerimi aldım, yalnız stopever acne patchlerini ne zamandır hiç bir gratiste bulamıyorum, yine yoktu, milletimizin sivilce derdi hiç bitmiyor anlaşılan :))

BB kremleri uzun zamandır takip ediyordum, özellikle garnier'inkini denediğimde beğenmiştim, wishlistime de koymuştum ama  hali hazırda kullandığım oriflame fondötenim vardı o yüzden bb krem almayı erteliyordum sürekli ama daha fazla erteleyemedim ve aldım :)  bugün merak edip denedim ve iyi ki de almışım dedim. Cildim yağlı olduğu için güzel bir matlık verdi, sadece deneyip çıkardım uzun süre durmadı yanii yüzümde, uzun süre kaldığında parlamayı da önler umarım.


























Wishlistimdeki diğer bir ürün de gliss saç onarım setiydi, kuru saçlar için set vardı gratiste, aslında şu an ben de kuru saçlar için olanını kullanıyorum ama yağlı saçlar için olan seriye geçmeye karar verdim, şimdiki kullandıklarım bitince alırım diye düşündüm o yüzden sadece spreyi aldım, çünkü o çoktan bitti ve yokluğunu fazlaca hissettim, onunla saç uçlarımdaki kırıkları az da olsa kamufle edebiliyorum. Saçlarımı bir an önce kestirip kırıklardan kurtarmalıyım aslında ama nedense kuaför fobim var, her seferinde kötü oluyor saçlarım, bi süre daha ertelicem sanırım kestirme işini ehe :)
Wishlistimdeki diğer ürün essence far bazı. Daha önceden almak istediğimde bulamadığım bir üründü bu, bu sefer bulunca aliyim dedim, daha deneme fırsatım olmadı, yarın denicem. Son olarak cici bi ayna aldım kendime. Çanta boyu aynalarımın hepsi kırıldı, yenileme zamanı gelmişti :)

Kentparktaki gratis alışverişimden sonra cepaya geçtim. oraya gittiğimde ilk uğradığım yer h&m oluyor :) Kıyafetlerinden çok takılarını ve kozmetik ürünlerini beğeniyorum. Fiyatlar da gayet makul..


 Manikür setine bayıldım, renkleri çok cici.. içinde tırnak fırçası, tırnak törpüsü, tırnak parlatıcısı ve manikür çubuğu var. Üst resimdeki tokalar da favorim oldu, daha önce de bu renklerden almıştım (bakınız) sonra kardeşime vermiştim, bu sefer de kendime aldım, kopmuyor ve gayet dayanıklılar..


























Buna benzer yüzüklerden daha önce de almıştım, ama bunda hoşuma giden 2 tane küçük yüzük var, tırnağın başladığı yere takabiliyorum ya da biraz daha gerisine, hoş duruyor, ayrıca kırmızı dudaklı yüzük de çok şeker duruyor parmakta :) 

























Alışveriş merkezine akşam 6 gibi filan gitmiştik. O yüzden H&M'den çıktıktan sonra pek vakit kalmadı ayak üstü koton'a uğrayalım dedik. 

Bu çantayı görünce vuruldum desem :) 



Ayakkabı öyle aman aman bişey değil ama fiyatı çok uygun geldi onu da aliyim dedim..



Bu arada wishlistimde beyaz babet istediğimi yazmıştım sizlere, ne zamandır bakıyorum ama hiç bir yerde istediğim gibi birşey bulamadım. İnternette de takip ediyorum sürekli trendyol, markafoni, morhipo vs. Bugün trendyolda bambi'de vardı güzel ayakkabılar 2 tane aldım ben de bakalım gelince beğenicek miyim ?!?!?



Hepinize boş alışverişli güzel günler diliyorum ;)
Özlemle Kelebeketkisi Blog
Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boyasız Saçlarda Renk Açma Mucizesi | Loreal Casting SunKiss Renk Açıcı Jel

Golden Rose Matte Lipstick Crayon Kalem Rujlar ( 8-13-14-21 )

Gratis'te Real Techniques Makyaj Fırçaları İndirimdeee :)