Kayıtlar

Ağustos, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Watsons Apricot Exfoliating Mask (Kayısılı Arındırıcı Yüz Maskesi)

Resim
Watsons'ın bayram öncesi yaptığı indirimlerde birkaç tane maske almıştım (buradan görebilirsiniz), bugün kayısılı olanı denedim. İçerisinde ceviz kabuğu ve kayısı tohumları var, ölü deriyi ciltten uzaklaştırarak yumuşak ve aydınlık bir cilde kavuşmayı vaat ediyor. Kayısı çekirdeği yağı ve nemlendirici aloe verayı da içinde bulunduran bu maske Watsons'ın İngiltere'den ithal ettiği özel maskelerden biri.

Maskenin,  kuru ve temizlenmiş cilde parmak uçlarıyla göz ve dudak bölgesine sürülmeden uygulanması gerekiyor. 10-15 dk bekledikten sonra yıkanması gerekiyor, ayrıca cildi çok hassas olanların önceden irritasyon testi uygulamasında fayda var.

Gelelim benim deneyimlerime..
Öncelikle maskeyi açtığımda güzel kayısı kokuları geldi burnuma. İçinde kil gibi minik minik tanecikler var. Ben pakedin tek kullanımlık olduğunu düşündüğümden  hepsini sürmeye çalıştım ama fazla geldi..Sizlere tavsiyem 2ye ayırın haftada 2 kez uygulayın daha mantıklı olur ;) Yüzüme sürmeye başladığım and…

Alışveriş Günlüğüm #3

Resim
Ankara'da artık sayılı günlerim kaldı 1 eylülde görev yerim olan Tekirdağ'a dönüyorum. Öğretmenler 3 ay tatil yapıyor diyorlar ya tamamen yalan 2 aycık yapıyoruz :)) ve evet o koskoca 2 ay su gibi akıp geçti. 2 eylülde göreve başlıyoruz, bu arada okul müdürüm izinliymiş, onun yerine bir haftalığına müdür vekilliği yapıcam. 1.sınıf, anasınıfı kayıtları, seminerler filan derken baya janjanlı geçecek haftada umarım bir terslik yaşamam.. Neyse ankarada son günlerim demişken bu son zamanları da alışverişle geçiriyorum yine :) ee tekirdağda şartlar kısıtlı olunca ihtiyaçlarımı buradan karşılamak daha mantıklı geliyor. Geçenlerde wishlistimi yayınlamıştım, buradan görebilirsiniz (wishlist)..Almak istediğim ürünlerden bir kaçını aldım (2, 3, 6 ve 9 no) Tabii insan alışverişe çıkınca almayı hiç düşünmediği şeyleri de sepetine atabiliyor gözü dönmüş bir şekilde :))
Bakalım bu sefer neler almışım? 

Wishlist hazırladım kendime :))

Resim
İlerleyen zamanlarda almayı planladığım ürünleri kolaj halinde bir araya getirerek bir wishlist hazırladım, bakalım kavuşma vaktimiz ne zaman :)) Ürünleri sıralarken en çok istediğimden en az istediğime göre vs. bi sıralama yapmadım, gelişigüzel sıraladım işte ;)


1- Flormar Glitter Oje  2- Essence Far Bazı (Geçenlerde iki kez Gratisi ziyaret etmeme rağmen iki seferde de bu üründen yoktu, farların daha kalıcı olması için far bazı şart ) 3- Gliss Yıpranmış Saçları Onarım Serisi Şampuan + Saç Kremi + Bakım Spreyi (2 aydır düzenli kullanıyorum ve sonuçları gayet güzel ) 4- The Balm Put A Lid On It Far Bazı (2 ve 4 numaranın ikisini birden değil 1ini alıcam ) 5- Stopever Acne Patch (Bunlardan Gratis indirimi zamanında 2 paket almıştım toplam 32 adet patch vardı içinde hepsini de bitirdim, hiç geçmeyen bir iki sivilcem var onlarla mücadele ediyorum, yılmak yok) 6- Beyaz Babet (Marka vs. farketmiyor sadece beyaz bir babet istiyorum işte :) ) 7- The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı (indirim …

Alışveriş Günlüğüm #2

Resim
Bir hafta aradan sonra bugün yine alışverişteydim. Asıl niyetim Watsons'a uğramak, diadermine bb kremleri incelemek ve bitmiş olan gliss saç onarıcı spreyden almaktı. Watsons mobil kullanıcılara özel diadermine bb kremlerde %50 indirim yapmış. Telefonunuza google play storedan ya da appstoredan Watsons TR uygulamasını indiriyorsunuz ardından bildirimler kısmında kuponunuzu görebilirsiniz.

15 Ağustos Doğum Günümdü :)

Resim
Evet bir yıl daha yaşlanmış bulunuyorum, seneler ne ara geçti hiçbir şey anlamadım..Dile kolay 29 sene, 30dan da gün alıyorum ühüh 30lu yaşlara merdiven dayadım artık. Umarım yeni yaşımda herşey daha güzel olur..

Nivea Duşta Vücut Kremi

Resim
Nivea Duşta Vücut Kremimi dün almıştım ve bugün hemen denemek istedim, etkisini cidden merak ediyordum. Ürünün 2 çeşidi var, Mavi renkli olan kuru ciltler için ve badem yağı içeriyor, Beyaz olansa normal ciltler için ve deniz mineralleri içeriyor. Cildimde çok fazla kuruluk olmadığından beyaz olanını tercih ettim ben.
Nivea her zaman ilk olmayı sevmiştir, bu konuda da bir ilk yaratmış ve bizleri duş sonrası nemlendirici sürme, kıyafetlerimizi giymeden önce yapışkanlık hissinin geçmesini bekleme gibi dertlerden kurtarmış.
Bu ürün duşun tamamlayıcısı gibi bir şey, yani her zamanki yaptıklarınızı yapıyorsunuz, duştan çıkmadan önce de bu kremi vücudunuza uygulayıp, durulanıyorsunuz bu kadar :) Krem, duş jeli gibi değil, yani köpürmüyor, losyona benziyor. Ayrıca kokusuna da bayıldım, duştan çıktıktan sonra da bir süre üzerinizde kalıyor kokusu.
Ürün silikon ve renklendirici içermediği için cilde zararı yok diyebiliriz. Nemi ıslak cilde hapsetme konusunda da başarılı buldum ben.  Fiyatı da…

Gratis'ten eli boş çıkmak mümkün mü ?? :))

Resim
Gratis çılgınlığım devam ediyor :)

Nivea Duşta Vücut Kremi'ni gerek bloglarda fazlaca methedimesi gerekse sevgili arkadaşım İrem'in tavsiyesiyle bugün almış bulunuyorum. Duştan çıkmadan önce kremi sürüp son kez durulanıyormuşuz ve tüm vücudumuz yumuşacık oluyormuş yani duştan sonra nemlendirici sürmeye gerek kalmıyor bu durumda, bence gayet hoş bişey bu :)) Gratis'ten 12.75tl'ye alabilirsiniz.
Bir diğer denemek istediğim ürün de Maybelline the Rocket Volum Express rimeldi, hazır benim maybelline cat eyes ım bitmek üzereyken alıveriyim dedim. Fiyatı 15tl. Zaten değişiklik yapmak istiyordum artık.  Bloggerlardan da olumlu yorumlar almış the rocketi bakalım ben nasıl bulucam :)


Bugün biraz tırnak bakımı yaptım ve geçenlerde aldığım Pastel ojemi denedim..

Resim
Tırnaklarıma öyle sürekli manikür yapan biri değilim,  gereken özeni göstermiyorum hatta tırnaklarıma çoğu zaman.. Bugün öyle bi esti biraz kenarlarını filan düzeltiyim dedim :)

Bayram sonrası kendimi yine alışverişe verdim :)

Resim
Bayram ertesi herkes yorgunluk atmaya çalışır ben de kendimi avmye attım ehe :)) Ankara'nın meşhur outleti Optimum'u herkes bilir, bugün oradaydım. Bayram sonrası tenha olur diye düşünürken yine arabaya zar zor park yeri buldum otoparkta, avmnin içi de oldukça yoğundu. Anlaşılan insanlarımızdaki alışveriş ve avm aşkı hiç bir zaman bitmeyecek. Hangi mağazalara uğradığıma neler aldığıma gelirsek; Mango, Defacto, Koton, Lcwaikiki ve Codentry mağazalarını gezdim. Koton'da güzel indirimler var..Bir kaç ay önce çok para verip aldığım renkli pantolonlar indirime girmiş bir bakın derim ;) Mango'yu talan ettim ama almaya değer birşey bulamadım, bir kaç elbise denedim istediğim gibi olmadı. Codentry'de de uzun zamandır güzel şeyler bulamıyorum. 
Bakalım neler almışım? :)

Herkese Musmutlu Bir Bayram Diliyorum & Bayramın İlk Günü için Kombinimi de Yaptım :))

Resim
Bayramın ilk günü için sade hanım hanımcık bir şıklık yakalamak istedim. Umarım beğenirsiniz :))
Elbise  : Koton Ayakkabı   : Deichmann Çanta   : LC Waikiki Yüzük   : H&M  Saat   : Collezione

Gratis'te indirimin son saatlerini bile değerlendirdim desem :))

Resim
Salı günkü postumda Gratis alışverişimden bahsetmiştim sizlere, (buradan bakınız). The Balm allıkları almadığım için duyduğum pişmanlık yüzünden bugün soluğu Forum Ankara'da aldım :) Bu sefer allıklardan almalıydım, içeri girer girmez the balm standına yöneldim gözüm başka birşey görmedi :)


Instain allıkların 4 renk seçeneği olunca onu mu alsam bunu mu alsam kararsızlıkları yaşadım. Allık tonlarına buradan bakabilirsiniz. Bunlardan sadece 4ü Türkiye'de satılıyor; houndstooth, pinstripe, toile ve swiss dot.. o da yalnızca Gratis'te..

Watsons ve H&M Alışverişleriiiim --- Mentor Palmastro'ya da El Falı Baktırdım :p

Resim
İndirimleri kaçırmamak için bugün alışveriş listeme Watsons ve H&M'i de ekledim. Watsons'tan daha önce de aldığım ve hoşuma giden duş jelleri hala indirimdeyken 2 tane kendimize, 2 tane de tanıdıklara aldık.
Duş jellerinin de woodland(orman kokulu), gül ve lavanta kokulu olanlarından aldık 2 tanesi 7.99du sanırım. Daha önce de kavunlularından almıştım onlar da güzel kokuyor.


Bugün GRATİS'ten neler kaptım birlikte bakalım :)

Resim
Dün indirim postumu yayınlamıştım bugün dediğimi yaptım Gratis'e gittim. Sabahın erken saatleri olduğundan kimse yoktu rahat rahat bakabildim herşeye.. The Balm standının önünde uzunca bir süre geçirdim diyebilirim. Balm Jovi yüz paleti, nude tude far paleti, hot mama allık ve instain allıklar çok güzeldi. Allık almadığım için şu an çoook pişmanım ühüh ama nude tude paleti kaptım ehe :)) Öyle alışveriş çılgını bir insan değilim, ihtiyacım olan şeyleri aldım sadece. Benri makyaj pamukları da çok uygun fiyata geldi tanesi 1.20tlydi sanırım..



Pastel ojenin simleri de var çok sevimli durdu denediğimde, ben de dayanamadım aldım.  İndirim yoktu, fiyatı 2.65tl

The Balm Nude Tude far paleti 55tlden %50 indirimle 27.5tlye geldi, hafif simli ve günlük kullanıma uygun renkler, ben çok beğendim. Aslında the balm'ın bütün ürünlerine bayıldım bir dahaki indirimlerde de diğer ürünlerini alırız artık :)

Doğadan Cranberry Beyaz Çay

Resim
Doğadan çaylarını denemeyen yoktur herhalde, özellikle bitki ve meyve çaylarını severek tüketiyorum. Bugün bize bir sürpriz yapmışlar ve  Cranberry Beyaz Çay yollamışlar, denemeden önce blogumda paylaşmak istedim, denedikten sonra ayrıca yorumlarımı da yazıcam ;)

"Beyaz Çay Cranberry"
En nadide çay çeşidi olan Beyaz Çay’ın, süper meyveler grubunun vazgeçilmez meyvelerinden Cranberry  ile lezzetli birlikteliği. Yoğun antioksidan desteğinin yanı sıra doğal olarak C vitamini içeriği ile zinde kalmanıza yardımcı olur.


Doğadanla Bir İyilik Yapalım Kendimize :)



H&M ve LCW Alışverişlerim - Before Midnight Filmini de sıkıştırdım araya :))

Resim
Bugün ankara cepa avm'ye gittim. Vakit kısıtlıydı önce sinema biletlerini aldım daha sonra da etrafa biraz bakınmaya başladım. H&M'i görünce orda takılıp kaldım filmden önce ve filmden sonra olmak üzere 2 kere ziyaret ettim mağazayı :))

Özellikle takılara bakmaktan alamadım kendimi..Çok çeşit var ve benim favorim olan altın sarısı ön planda. Kararma yapmıyodur umarım, çünkü daha önce kotondan aldıklarımda kararma sorunları yaşadım. Kolye ve yüzüklerimin bir çoğu zamanla bakır rengine dönüştüler. H&M bu konuda daha iyidir diye düşünüyorum. Takılar dışında hoşuma
giden ayakkabılar vardı ama ne yazık ki 36 numaraları yoktu. Ben de takılarımı alıp çıktım :) Daha sonra lcwaikikiye uğradım bizimkiler oradaydı, gözüme bi çanta ilişti onu da hemen kapıverdim ehe :)





Bakalım neler almışım???? :))



Yüzüklere bayıldım, sağdaki yüzük için ilham kaynağım damla kalaycık oldu. instagramdaki fotoğraflarında görüp çok beğenmiştim bu yüzüğü. İncelemek isteyenler instagram @damlakalaycik y…

Oriflame Matte Control Fondöten ve Göz Çevresi Kapatıcısı

Resim
Senelerdir kapatıcı olarak kullandığım ve bir türlü vazgeçemediğim Golden Rose pata krem kullanımıma ara verdim. Biraz değişiklik yapmakta fayda var bence :) Oriflame ürünlerini kullanmadım şimdiye kadar diyerekten bu ürünleri denemeye karar verdim.
Gördüğünüz ürünler Matte Control Fondöten ve Göz Çevresi Kapatıcısı..

Fondötenin  porcelain, natural ivory, natural beige, sand ve honey amber olmak üzere 5 tonu var.
Göz çevresi kapatıcısının ise pink ve gold olmak üzere 2 tonu var.
Fondöteni porcelain tonunda olanından aldım. Ten rengime göre biraz açık kaldı ama makyaj bittiğinde genele baktığımda hoşuma giden bir sonuç elde ettim,  kapatıcılığını beğendim diyebilirim. Göz çevresi kapatıcısını da pink tonunda aldım.. Pink elimde çok pembe gibi görünüyor olabilir ama göz çevresine sürünce o pembelikten pek de eser kalmıyor :) Eğer çok fazla beklentiniz yoksa, aman aman paralar da ödemek istemiyorsanız bu ürünleri deneyebilirsiniz, ben memnun kaldım ;)

Yaşasıııınn Watsons'ta Bayram İndirimi Başladı :))

Resim
Kozmetik cenneti Watsons ağustos ayının bu ilk gününde güzel bir indirim haberiyle bizlerle..Bir çok markada %50'ye varan indirimler var,  iyi değerlendirmek lazım. 1-7 Ağustos tarihleri arasında Watsons'ı ziyaret etmeyi unutmayın ;)






İndirimde olan ürünlerden bazılarına göz atalım ;)

Daha fazlası için haydi Watsonslara ;)